dilluns, 11 d’abril del 2011

Miramar - Estudi de TV a Hotel 5 *


Quan érem petits,  els diumenges, solíem anar-hi a Montjuic a passejar pels parcs, jugar a pilota, pujar a l’ arbre tort i fer una volta pels antics estudis de TV a Miramar.
Fa temps, vaig anar amb la meva càmera de fotos i em vaig seure en un d’ aquells bancs davant mateix de la façana de l’ hotel.
Realment, em va impactar la nova construcció de la façana, respectant l’ infraestructura antiga, però amb uns aires més moderns. Tanmateix sembla una moda bastant estesa en aquests moments, com podrem comprovar amb el nou centre comercial Las Arenas, convertit en un batibull de gent, aglomeracions, cues per poder veure les fonts de Montjuic, vaja, d’ això ja en parlaré un altre dia.
Pel que fa a Miramar, res de l’ altre mon, han arreglat una mica l’ esplanada, han millorat els espais verds,  el mirador on es pot veure el port de Barcelona, una font per que els gossos es banyin, davant la mirada passiva dels mossos, patrullant i perseguint els “top manta”. Ara bé, amb el bon temps que feia, vaig poder comprovar la gran pol·lució que cobreix Barcelona.
De totes maneres, la muntanya de Montjuic es espectacular amb tots els seus racons.
Salut...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada